חרדה בחיפה: שיעור הילדים החולים במחלת הסרטן – כפול ממרכז הארץ

    ארי וידר | צילום: אילן מלסטר, המשרד להגנת הסביבה 1 Comment on חרדה בחיפה: שיעור הילדים החולים במחלת הסרטן – כפול ממרכז הארץ
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנתונים שפורסמו בימים האחרונים עולה כי שיעור הילדים החולים במחלת הסרטן בחיפה, כפול ממרכז הארץ, וזאת לכאורה כתוצאה מהמפעלים המזהמים המצויים במפרץ חיפה.

    כידוע, בחיפה מתגוררים אלפי חרדים שגם הם שומעים ורואים את הקולות ומביעים חשש מהמשך פעילות המפעלים המזהמים בעיר.

    "צריך לפנות את מיכל האמוניה מחיפה, וטוב לעשות זאת היום ולא מחר. כל יום שהוא כאן זו סכנה. מלבד הזיהומים שיכולים להגרם, טיל אחד שיפול חלילה על זה, יביא לתוצאה כמו פצצת אטום. גם את חצי ממפעלי בז"ן הייתי סוגר, אבל יש כאן כנראה גורמים חזקים מידי שפועלים שהם יישארו". כך אומר לאתר 'קול חי' אחד מעסקני העיר חיפה שמביא את חשש התושבים מהנתונים המתפרסמים.

    בעיר עם זאת לא מאמינים כי העירייה תסגור את המפעלים. "הבעלים של חלק מהמפעלים תרמו הרבה מאד למוסדות בעיר חיפה, ואני לא מאמין שמישהו יסגור להם מפעלים". אומר אחד העסקנים.

    בתגובה אומר לאתר 'קול חי' חבר מועצת העיר חיפה מטעם דגל התורה מיכי אלפר: "זיהום האוויר מהמעפלים בחיפה הוא פחות מאשר זיהום האוויר שנגרם מתחבורה במרכז. למרות זאת, נעשים מאמצים להקטין את זיהום האוויר והאינטרס הוא משותף לכולם. עם זאת צריך להזכיר שלמשרדי הממשלה יש אחריות לא פחות מהעירייה וזה לא תלוי רק בהחלטת עירייה".

    אלפר מוסיף ומדגיש "בכל בקשה שמגיעה לעירייה ואשר נוגעת למבנים במתחמים המזהמים, יש דרישה להחמיר ולעשות את התקנות המודרניות המחמירות ביותר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ובכן אין מה להתפלא העיר הזו מלאה בנוצרים , מוסלמים ולא מעט שמאלנים